Click me ! Thanks :D

25 Nov 2011

I'm awake.

I have to wake up. Think properly. And make explanation to him.
I'm still seeking. The journey of seeking my next relationship wouldn't be stopped that easily. I really have to think properly. :( I'm sorry. I feel very very very sorry. But I need to.
I said before, please don't fall for me. I want to be the one who fall for who I found would be able to stop my journey. SORRY.
My direction was totally wrong. I shouldn't have given you hope.
DANG !!! WHAT HAVE I DONE !!!! GOD HELP ME !!! TT
Give me some time. I want to calm myself down. I NEED TO CALM DOWN.

__________________________________________________________



剛在看《愛似百匯》
我說:“如果我是胡小風,我一定會選擇刑一誠 !”
因為他說,不管未來會怎麼樣,我喜歡的人,只有你一個,永遠。
這樣的承諾,當下我會很感動
這樣的承諾,讓我感覺很安心
這樣的承諾,感覺就是很幸福

____________________________

承諾,說得容易做的難
就是有他那種臭男人 :p 讓我覺得承諾是一派胡言,廢話蠢話笑話+屁話 ! 現在說永遠 ? 呸呸呸,不稀罕這樣的承諾 ! :)
兩個人享受甜蜜時光,開開心心甜甜蜜蜜,沒有“永遠”的期限,反而讓人更懂得珍惜對方,更在乎對方。

我啊,還是好好享受單身的樂趣吧 :)
別去想了,解釋清楚,朋友如果做不成,那,沒話說,再見;如果還是朋友,我會好好珍惜你這個曾經喜歡我的朋友,就這樣咯



生命中的炎亞綸,在未來,你就當我的男朋友吧 :) 哈 !



Vee.



No comments:

Post a Comment